نحوه ورود به سامانه رزرو غذا چیست؟

از طریق آدرس Daneshjoo.sums.ac.ir می توانید وارد سامانه جامع دانشجو شوید و پس از ورود از منوی کناری رزرو تغذیه را انتخاب نمایید.

اطلاعات کاربری پیش فرض جهت ورود به سامانه دانشجو چیست؟

نام کاربری: شماره دانشجویی
رمز عبور: کد ملی

مهلت رزرو تغذیه تا چه زمانی می باشد؟

صبحانه صرفا از یک هفته قبل. ناهار و شام از یک هفته قبل، در غیر اینصورت از یک روز قبل تا ساعت ۱۰ صبح فرصت برای رزرو روز بعد می باشد.روز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ ظهر فرصت برای رزرو هفته آینده می باشد.

جهت ثبت و تعریف کارت به کجا مراجعه شود؟

سلف مرکزی دانشگاه به آدرس خیابان نشاط روبروی خیابان عباییان باشگاه دانشجویان دانشگاه

درصورت عدم رزرو تغذیه چه اقدامی باید صورت پذیرد؟

به سلف مرکزی دانشگاه مراجعه یا با شماره های ۰۷۱۳۲۱۲۲۹۴۵-۰۷۱۳۲۲۱۲۹۴۲ تماس حاصل شود.

تعریف اعضای خانواده برای استفاده از خوابگاه و تغذیه چه مراحلی دارد؟

مراجعه به دبیرخانه معاونت دانشجویی برای ثبت اطلاعات و درخواست کارت. در مرحله بعد مراجعه به اداره خوابگاه معاونت دانشجویی به آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه طبقه زیرزمین و سلف مرکزی دانشگاه واقع در خیابان نشاط.

آیا می توانم برای همسر و فرزندانم غذا رزرو کنم؟

در صورتی که ساکن خوابگاه متاهلی هستید می توانید در غیر این صورت خیر

چگونه می توانم برای خانواده ام غذا رزرو کنم؟

با مراجعه به واحد امور دانشجویی و تحویل مدارک لازم

چرا نمی توانم صبحانه و شام رزرو کنم؟

اگر بومی (شیرازی) هستید امکان رزرو صبحانه و شام ندارید.

چرا نتوانستم غذا رزرو کنم؟

ممکن است بعد از اتمام زمان مقرر اقدام به رزرو کرده باشید، ممکن است موجودی حساب شما کافی نباشد یا اینکه شما در مرخصی یا محروم از تحصیل باشید.

با اینکه ساکن خوابگاه هستم نمی توانم رزرو کنم؟

ممکن است مدیریت خوابگاه شما را بصورت مهمان و موقت اسکان داده باشد.

چرا نمی توانم در سلف مرکزی صبحانه رزرو کنم؟

چون در خوابگاه ساکن هستید و باید صبحانه را در خوابگاه دریافت کنید.

چرا به من غذای اضطراری نمی دهید؟

من جزو دانشجویان استعداد درخشان هستم و درخواست نیم بها شدن غذای خود را دارم؟

باید به امور دانشجویی درخواست دهید و با شماره نامه به اداره تغذیه مراجعه کنید.

چرا صبحانه من رزرو نشده است؟

بعد از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه اقدام کرده اید.

تا چه ساعتی می توانم برای فردا غذا رزرو کنم؟

تا ساعت ۱۰ صبح امروز می توانید برای رزرو ناهار یا شام فردا اقدام کنید.

چرا موقع دریافت غذا سیستم خطا میدهد که شناسایی نشدید؟

چون کارت شما فعال نیست و باید به واحد اتوماسیون تغذیه مراجعه کنید.

چرا نمی توانیم دو پرس غذا بگیریم؟

طبق قانون به هر دانشجویی که رزرو کرده باشد در هر وعده یک پرس تحویل داده می شود.

نمی توانم با گوشی موبایلم شارژ مالی انجام دهم؟

لطفا به واحد اتوماسیون مراجعه کنید و با دستگاه پوز این واحد شارژ انجام دهید.

چرا هر بار که شارژ می کنم برگشت داده می شود؟

چرا هر بار که شارژ می کنم برگشت داده می شود؟

اشتباها کارتم را بیش از حد شارژ کرده ام چطور این مشکل برطرف می شود؟

با تماس با واحد آی تی و حسابداری درخواست بازگشت شارژ مالی دهید.

چرا نمی توانم تلفنی رمز خودم را تغییر دهم؟

جهت تایید هویت باید حضوری به اداره تغذیه مراجعه کنید.

آیا می توانم در مرکز توزیع غذای نزدیک به منزلم غذا را تحویل بگیرم؟

خیر امکان پذیر نیست.

چگونه می توانم نارضایتی از کیفیت یا کمیت غذا را انتقال دهم؟

با شورای صنفی تغذیه یا مدیریت اداره تغذیه تماس بگیرید.

چگونه می توانم اعلام کنم که از بهداشت توزیع غذا انتقاد دارم؟

به واحد بهداشت اداره تغذیه مراجعه کنید.

چگونه می توانم اعلام کنم درمورد طرز برخورد توزیع کننده انتقاد دارم؟

جهت پیگیری و رفع اشکال به مدیریت اداره تغذیه مراجعه کنید

آیا برای دانشجویان بومی رزرو تغذیه صورت می پذیرد؟

خیر، صرفا ناهار از سلف مرکزی و دانشکده هایی که دارای سلف سرویس می باشند: پزشکی، دندانپزشکی، مدیریت، بهداشت

آیا استعداد درخشان دارای امتیازاتی هستند؟

بله، با ارائه مدارک و مستندات

آیا سهمیه ایثارگر و شاهد دارای امتیاز می باشد؟

بله، با ارائه مستندات

شرایط اسکان دانشجویان جدیدالورود در خوابگاه های دانشجویی چگونه می باشد ؟

-مراجعه  سایت daneshjoo.sums.ac.ir

-درخواست رزرو خوابگاه در سامانه

 - رسیدگی به درخواست های رزرو توسط کارشناس مربوطه

- مشخص شدن خوابگاه و اعلام به دانشجو

- معرفی دانشجو به خوابگاه و در نهایت اسکان درخوابگاه مربوطه

مهلت قانونی سکونت در خوابگاه های دانشجویی چقدر می باشد؟

در صورت وجود امکانات، دانشجویان واجد شرایط می توانند از آغاز تحصیل حداکثر به ترتیب:  کاردانی وکارشناسی ناپیوسته ۴ نیمسال ، کارشناسی پیوسته و دکترای تخصصی ۸ نیمسال ، کارشناسی ارشد ناپیوسته ۵ نیمسال، دکترای حرفه ای ۱۴ نیمسال از خوابگاه دانشجویی استفاده نمایند.

در صورت غیرموجه بودن حضور در خوابگاه وضعیت سکونت چگونه می گردد؟

 درصورت عدم حضور غیر موجه دانشجو در اتاق خوابگاه به مدت دو هفته متوالی در هر ترم،  مجوز سکونت وی در خوابگاه در آن نیمسال تحصیلی لغو خواهد شد و هزینه کامل نیمسال  تحصیلی  بهره مندی از خوابگاه برابر مقررات صندوق رفاه برای دانشجو محاسبه خواهد شد.

در صورت درخواست ،شرایط جابجایی خوابگاه حضرت احمدبن موسی (ع) به خوابگاه شهید دستغیب ( ره ) به چه صورت میباشد ؟

دانشجویان بعداز ۲ ترم اسکان در خوابگاه صدرا با توجه به وجود فضای خالی در خوابگاه شهید دستغیب (ره) باتوجه به نظر شورای اسکان منتقل خواهندشد

شرایط اخذ اتاق ۲ نفره درخوابگاه شهیددستغیب (ره)به چه صورت است ؟

برحسب امتیازبندی میباشد که فرم مربوطه در سرپرستی خوابگاه موجود میباشد .

دلیل قطع شدن برنامه تغذیه دانشجویان چیست ؟

-عدم مجوزاسکان دانشجو

- پایان مهلت قانونی اسکان دانشجو

-نداشتن مجوزاموزش

-عدم تحویل اتاق ازسرپرستی

نحوه اخذ مجوز تردد خودرو در محوطه خوابگاه شهید دستغیب چگونه است؟

مراجعه به مسئول حفاظت فیزیکی معاونت مستقر در طبقه زیرزمین ساختمان مرکزی دانشگاه

تمدیدخوابگاه به چه صورت میباشد ؟

مراجعه دانشجو به واحد اموزش دانشکده و گرفتن مجوز لازم

ارائه درخواست دانشجو درشورای اسکان معاونت

آیا خوابگاه به دانشجویان بومی تعلق می گیرد؟

خیر

آیا سرویس رفت و آمد از خوابگاه به دانشکده ها وجود دارد؟

بله

آیا خوابگاه به دانشجویان فلوشیپ تعلق می گیرد؟

خیر

خوابگاه متاهلین شامل چه کسانی میشود ؟

به دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی شیراز که همسرشان حضور مستمر درخوابگاه داشته باشند

تبصره –  به دانشجویان میهمان ، بورسیه ، انتقالی ، وغیرروزا نه خوابگاه تعلق نمیگیرد .

مراحل سکونت در خوابگاه متاهلین چگونه می باشد؟

- مراجعه به سایت    daneshjoo.sums.ac.ir

-بارگذاری مدارک مورد نیاز متاهلین                                

- ثبت وبارگذاری  فرم تعهدنامه محضری صندوق رفاه دانشجویان در سایت portal.srd.ir

-بررسی مدارک توسط مسئول خوابگاههای متاهلین

-قرار گرفتن در لیست انتظار و واگذاری خوابگاه بر اساس امتیاز اخذ شده در زمان خالی شدن واحد

زمان مجازاستفاده ازخوابگاه متاهلین ، به چه میزان میباشد ؟

- نیمی از دوره مجاز تحصیل

نحوه توزیع غذا درخوابگاه متاهلین چگونه میباشد ؟

توزیع غذا همه روزه بجز ایام تعطیل بعدازمعرفی و اسکان دانشجو به خوابگاه امکان پذیر می باشد و درصورت درخواست دانشجو برای اعضای خانواده کارت تغذیه صادر میشود

آدرس خوابگاههای متاهلین :

- خوابگاه متاهلین علوی ( فلکه نمازی ، ابتدای خیابان ملاصدرا ، کوچه اول سمت راست ، اخر کوچه )

شماره تماس :۳۶۴۷۳۸۸۲

- خوابگاه متاهلین امام حسن مجتبی (بلوار زند ، روبروی سر انوری ، کوچه دژبان ، کوچه اول سمت راست )

به شماره تماس:۳۲۳۱۵۷۶۸

چگونه درخواست تاسیس انجمن علمی بدهم؟

ابتدا فرم درخواست تاسیس را تکمیل نمایید سپس اساسنامه انجمن مورد نظر را به همراه فرم مشخصات اعضاء پیشنهادی هیئت مؤسس به آدرس ایمیل  ssa@sums.ac.ir    ارسال فرمایید.

حداقل و حداکثر چند نفر می توانند عضو هیئت مؤسس باشند؟

حداقل ۵ نفر و حداکثر ۷ نفر از دانشجویانی که علاقه به علم و پژوهش دارند.

شرایط اعضای هیأت موسس:

·         اشتغال به تحصیل در دانشگاه مربوط -

·         عدم محکومیت کمیته انضباطی منجر به توبیخ کتبی و درج در پرونده یا بالاتر -

·         گذراندن حداقل یک نیمسال تحصیلی برای دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته -

·         عدم سابقه مشروطی برای دو نیم سال متوالی یا سه نیم سال متناوب

چگونه در دوره های انجمن های علمی شرکت کنم ؟

برای اطلاع از دوره هایی که توسط انجمن های علمی برگزار می شود به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

سایت  anjomanelmi@sums.ac.ir    

چگونه برای شرکت در کارگاه ها گواهی بگیرم؟

در سامانه https://govahi.sums.ac.ir/    ثبت نام و برای دریافت گواهی اقدام فرمایید.

چگونه در انتخابات انجمن ها شرکت کنم ؟

انتخابات انجمن های علمی در شهریور ماه هر سال برگزار می شود و زمان دقیق آن در سایت و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد .

نحوه دریافت و استفاده از اینترنت دانشگاه به چه صورت می باشد؟

مراجعه به مرکز اینترنت دانشگاه واقع در ساختمان مرکزی، طبقه همکف. اکانت اینترنت (user , password) به شماره تماس دانشجو پیامک می شود.