از طریق آدرس Daneshjoo.sums.ac.ir می توانید وارد سامانه جامع دانشجو شوید و پس از ورود از منوی کناری رزرو تغذیه را انتخاب نمایید.
صبحانه صرفا از یک هفته قبل. ناهار و شام از یک هفته قبل، در غیر اینصورت از یک روز قبل تا ساعت ۱۰ صبح فرصت برای رزرو روز بعد می باشد.روز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ ظهر فرصت برای رزرو هفته آینده می باشد.
سلف مرکزی دانشگاه به آدرس خیابان نشاط روبروی خیابان عباییان باشگاه دانشجویان دانشگاه
به سلف مرکزی دانشگاه مراجعه یا با شماره های ۰۷۱۳۲۱۲۲۹۴۵-۰۷۱۳۲۲۱۲۹۴۲ تماس حاصل شود.
مراجعه به دبیرخانه معاونت دانشجویی برای ثبت اطلاعات و درخواست کارت. در مرحله بعد مراجعه به اداره خوابگاه معاونت دانشجویی به آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه طبقه زیرزمین و سلف مرکزی دانشگاه واقع در خیابان نشاط.
در صورتی که ساکن خوابگاه متاهلی هستید می توانید در غیر این صورت خیر
با مراجعه به واحد امور دانشجویی و تحویل مدارک لازم
اگر بومی (شیرازی) هستید امکان رزرو صبحانه و شام ندارید.
ممکن است بعد از اتمام زمان مقرر اقدام به رزرو کرده باشید، ممکن است موجودی حساب شما کافی نباشد یا اینکه شما در مرخصی یا محروم از تحصیل باشید.
ممکن است مدیریت خوابگاه شما را بصورت مهمان و موقت اسکان داده باشد.
چون در خوابگاه ساکن هستید و باید صبحانه را در خوابگاه دریافت کنید.
باید به امور دانشجویی درخواست دهید و با شماره نامه به اداره تغذیه مراجعه کنید.
بعد از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه اقدام کرده اید.
تا ساعت ۱۰ صبح امروز می توانید برای رزرو ناهار یا شام فردا اقدام کنید.
چون کارت شما فعال نیست و باید به واحد اتوماسیون تغذیه مراجعه کنید.
طبق قانون به هر دانشجویی که رزرو کرده باشد در هر وعده یک پرس تحویل داده می شود.
لطفا به واحد اتوماسیون مراجعه کنید و با دستگاه پوز این واحد شارژ انجام دهید.
چرا هر بار که شارژ می کنم برگشت داده می شود؟
با تماس با واحد آی تی و حسابداری درخواست بازگشت شارژ مالی دهید.
جهت تایید هویت باید حضوری به اداره تغذیه مراجعه کنید.
خیر امکان پذیر نیست.
با شورای صنفی تغذیه یا مدیریت اداره تغذیه تماس بگیرید.
به واحد بهداشت اداره تغذیه مراجعه کنید.
جهت پیگیری و رفع اشکال به مدیریت اداره تغذیه مراجعه کنید
خیر، صرفا ناهار از سلف مرکزی و دانشکده هایی که دارای سلف سرویس می باشند: پزشکی، دندانپزشکی، مدیریت، بهداشت
بله، با ارائه مدارک و مستندات
بله، با ارائه مستندات
-مراجعه سایت daneshjoo.sums.ac.ir
-درخواست رزرو خوابگاه در سامانه
- رسیدگی به درخواست های رزرو توسط کارشناس مربوطه
- مشخص شدن خوابگاه و اعلام به دانشجو
- معرفی دانشجو به خوابگاه و در نهایت اسکان درخوابگاه مربوطه
در صورت وجود امکانات، دانشجویان واجد شرایط می توانند از آغاز تحصیل حداکثر به ترتیب: کاردانی وکارشناسی ناپیوسته ۴ نیمسال ، کارشناسی پیوسته و دکترای تخصصی ۸ نیمسال ، کارشناسی ارشد ناپیوسته ۵ نیمسال، دکترای حرفه ای ۱۴ نیمسال از خوابگاه دانشجویی استفاده نمایند.
درصورت عدم حضور غیر موجه دانشجو در اتاق خوابگاه به مدت دو هفته متوالی در هر ترم، مجوز سکونت وی در خوابگاه در آن نیمسال تحصیلی لغو خواهد شد و هزینه کامل نیمسال تحصیلی بهره مندی از خوابگاه برابر مقررات صندوق رفاه برای دانشجو محاسبه خواهد شد.
دانشجویان بعداز ۲ ترم اسکان در خوابگاه صدرا با توجه به وجود فضای خالی در خوابگاه شهید دستغیب (ره) باتوجه به نظر شورای اسکان منتقل خواهندشد
برحسب امتیازبندی میباشد که فرم مربوطه در سرپرستی خوابگاه موجود میباشد .
-عدم مجوزاسکان دانشجو
- پایان مهلت قانونی اسکان دانشجو
-نداشتن مجوزاموزش
-عدم تحویل اتاق ازسرپرستی
مراجعه به مسئول حفاظت فیزیکی معاونت مستقر در طبقه زیرزمین ساختمان مرکزی دانشگاه
مراجعه دانشجو به واحد اموزش دانشکده و گرفتن مجوز لازم
ارائه درخواست دانشجو درشورای اسکان معاونت
خیر
بله
خیر
به دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی شیراز که همسرشان حضور مستمر درخوابگاه داشته باشند
تبصره – به دانشجویان میهمان ، بورسیه ، انتقالی ، وغیرروزا نه خوابگاه تعلق نمیگیرد .
- مراجعه به سایت daneshjoo.sums.ac.ir
-بارگذاری مدارک مورد نیاز متاهلین
- ثبت وبارگذاری فرم تعهدنامه محضری صندوق رفاه دانشجویان در سایت portal.srd.ir
-بررسی مدارک توسط مسئول خوابگاههای متاهلین
-قرار گرفتن در لیست انتظار و واگذاری خوابگاه بر اساس امتیاز اخذ شده در زمان خالی شدن واحد
- نیمی از دوره مجاز تحصیل
توزیع غذا همه روزه بجز ایام تعطیل بعدازمعرفی و اسکان دانشجو به خوابگاه امکان پذیر می باشد و درصورت درخواست دانشجو برای اعضای خانواده کارت تغذیه صادر میشود
- خوابگاه متاهلین علوی ( فلکه نمازی ، ابتدای خیابان ملاصدرا ، کوچه اول سمت راست ، اخر کوچه )
شماره تماس :۳۶۴۷۳۸۸۲
- خوابگاه متاهلین امام حسن مجتبی (بلوار زند ، روبروی سر انوری ، کوچه دژبان ، کوچه اول سمت راست )
به شماره تماس:۳۲۳۱۵۷۶۸
ابتدا فرم درخواست تاسیس را تکمیل نمایید سپس اساسنامه انجمن مورد نظر را به همراه فرم مشخصات اعضاء پیشنهادی هیئت مؤسس به آدرس ایمیل ssa@sums.ac.ir ارسال فرمایید.
حداقل ۵ نفر و حداکثر ۷ نفر از دانشجویانی که علاقه به علم و پژوهش دارند.
· اشتغال به تحصیل در دانشگاه مربوط -
· عدم محکومیت کمیته انضباطی منجر به توبیخ کتبی و درج در پرونده یا بالاتر -
· گذراندن حداقل یک نیمسال تحصیلی برای دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته -
· عدم سابقه مشروطی برای دو نیم سال متوالی یا سه نیم سال متناوب
برای اطلاع از دوره هایی که توسط انجمن های علمی برگزار می شود به لینک های زیر مراجعه فرمایید.
در سامانه https://govahi.sums.ac.ir/ ثبت نام و برای دریافت گواهی اقدام فرمایید.
انتخابات انجمن های علمی در شهریور ماه هر سال برگزار می شود و زمان دقیق آن در سایت و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد .
مراجعه به مرکز اینترنت دانشگاه واقع در ساختمان مرکزی، طبقه همکف. اکانت اینترنت (user , password) به شماره تماس دانشجو پیامک می شود.